9 martie 2011

Profi, profi, profi..

Doamne! Cine oare ii poate numi pe ei profesori?? Sau in alt fel zis, cum dracu` au ajuns asa? Peste tot sunt numai dezaxati, dezinteresati, alcoolici, etnobotanisti, afemeiati, etc etc etc.
Incepand dintr-a 11-a cand am avut un prof super "simpatic" care intr-o zi s-a gandit sa faca o gluma (de cacat)..Aveam un puloveras decent de decoltat.. El vorbea despre ceva in legatura cu productia si etc. Si vine frumos la mine, eu stand in prima banca, si imi zice gen "Ce ai face tu daca bunica ta ti-ar face un pulover??", uitandu-se insisteeent in "ochii" (decolteul) meu. Bun asa..frumos dom` profesor..
Acum..anul I de facultate..prof la fel de "simpatic", undeva la vreo 60 de ani..Am avut o problema la nota de la examen, l-am sunat sa-l intreb cum, de ce si asa mai departe. Tipu` ma suna a doua zi, spunandu-mi ca nu era informat bine si, in acelasi timp, spunandu-mi ca daca mai am vreo problema la informatica, sa-l sun. Dupa care arunca bomba gen:
Profu`: Ma gasesti la telefon sau pe skype. Microfon ai?
Eu: Da.
Profu`: Bun. Casti ai?
Eu: Da.
Profu`: Bun. Web ai?
Eu (gen ":|"): Aaa..Da?!
Profu`: Bun, perfect, esti dotata inseamna, mai departe mi-e jena sa te intreb.
Come oooon... Ce dracu`...Cum sa te numesti profesor si sa fii asa...:|
Si acum...Pe semestrul al doilea.. Am scapat de unii, am dat de altii..
1. Profu` de Economia Intreprinderii...M-am dus ca omu` la 9 dimineata la cursu` lui, adormita, nu pricepeam o boaba, plus de asta imi uitasem si pixu` acasa... Tipu` in sus si in jos "Lasati etnobotanicele!!" din 5 in 5 minute zicea asta...:| Dar el saracu` era cu ochii rosii si vorbea pe langa materie, subiect sau despre ce vorbea el acolo...Si s-a mai luat si de mine ca vezi doamne copiam de la colega ce dictase el inainte, ca eu de xerox n-am auzit?! Cu ce il incurcam, numai el stia .. Dar vorba aia .. "Lasati etnobotanicele!!" (ca o paranteza, de acord cu ce sustine el!!).
2. Profa de statistica.. Geniala femeia, ironic vorbind .. Esti baiat? Ai toate sansele sa ai numai 10 la ea.. Esti fata? Ai toate sansele sa pici :D Intelegeti si voi dupa ce e innebunita tipa...

Super profii din ziua de azi..Ce pot sa spun ! Si mai au si pretentii sa invatam, sa facem prezente si sa fim si respectuosi :-??

Un comentariu: