20 decembrie 2011

O privire

(stiu ca e aiurea ca e la masculin, dar mi-a picat mai usor asa)

Si n-o sa mai plang ca n-are rost
C-am fost un prost
Ca tu ai fost
Ca gandu` la tine e doar un gand anost
Ca viata m-a invatat sa trec peste
Sa uit despre
Ca-ti joaca feste
Si-o singura privire este
De'ajuns sa uit de tine ca parca ai ceva'n privire
Parca ai ceva cu mine
Si tipa ceva'n tine
Si de ce tot timpu-ti vine
Sa pleci sa lasi orice amintire,
Am ceva special in fire
Ma face sa plec departe de tine
Ca ai devenit o oarecare,
Esti doar una dintre cele care
Imi cad la picioare
La orice cuvant inima'ti tresare
Dar tot nu pare
Ca vrei sa mai fie ceva, n-are
Rost sa mai continuam ceva ce pare
A fi ca o ultima suflare.

Si uite-ma cum te privesc,
Uite-ma ce fericit zambesc,
Lasa-ma, ma faci sa te detest,
Imi provoci un sentiment grotesc,
Zambesc,
Te privesc,
Iti soptesc "Pleaca, nu te mai iubesc".
Acum am uitat
Totu` pare un sentiment ciudat
Ma-ntreb pentru ce ne-am luptat
Ca n-am avut nimic de castigat.
Pleaca, nu te mai vreau, iesi din viata mea,
Uita-ma, lasa-ma, acum e ea
Cea care repara tot ce tu ai stricat candva,
In lumea mea
Si-a facut aparitia fara sa vrea
Si nu stia
Ca intre noi ceva va aparea.

************************

Acum mi-e bine,
Lasa-ma sa uit de tine,
Zambesc cand vad acea privire care nu-ti apartine
Si uit de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu