17 decembrie 2011

Vant cu amintiri


Imi inspira, ma alina
Doar o muzica ce-mi canta in surdina
Imi aduce aminte, imi aduce-n fata
Imagini, amintiri si multa ceata
Am inteles ce am avut, ce am pierdut,
Am inteles ca toti avem un trecut
Ca avem petele de cerneala
Intinse artistic pe o coala.
Timpul nu e langa noi o viata
Vine momentul incepe sa-ti fie greata
Sa traiesti in aceeasi lume de cenusa si fum,
Sa tragic din aceeasi tigara pana ramane doar scrum.

Ai fost, ai avut, n-ai stiut, n-ai asteptat
Sa vezi daca-i o intamplare ce viata ti-a aratat
N-ai avut rabdare sa vezi, sa inveti, sa cunosti,
Sa lasi dracu lacrimile pentru niste fosti,
Oameni ce n-au meritat un gram
Din ceea ce-aveai de dat si n-am
Rabdare sa-ti mai explic inca o data
Ca viata nu-ti scoate-n cale orice fata,
Ca nu te-asteapta nimeni la colt c-o floare
Sa-ti spuna ca-i trimis pentru tine si ca nu te mai doare
Nimic din ce-a fost, a trecut, a ramas si un bun.

Si-un ramas bun strigat printre soapte, dar de mult uitat
Ca a plecat,
Te-a lasat,
Te-a uitat,
Pe aceleasi carari te-ai intors si ai privit
In aceeasi oglinda in care ti-ai risipit
Ani, sentimente, lacrimi, regrete,
Strigand in noapte, incerci s-acoperi acele pete
Ce ti-au ramas intiparite undeva departe
Si nu pot fi sterse ca in nisip cand vantul bate.

****************************

Si uite cum bate, bate in noapte
Acelasi vant cu amintiri si multe soapte,
Te uiti, le asculti, le trimiti departe
Si vrei din nou sa simti ca inima iti bate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu